lauantai 23. maaliskuuta 2013

Kuiskaan korvaas et korvaan sen sulle

Korut korviin ja menoksi!
Tai niin mä luulin.

Yksi hidaste oli se, että mitkä näistä mä valitsen?

Vaihtoehtoina:
Kaapon lahjottamista palapelinpaloista tehdyt korvikset.
(Kun osa palapelin paloista oli jo kadonnut)


Vai hennot sulat?


Sulat sain Miss Eurajoelta, 
tein hänellekin omat, 
kun mätsää niin tyylikkäästi hänen keltaiseen Lumiaan.

 

Vai pukeutuisko näihin kiemuroihin?
Arvaatko mitä nää oli vielä eilen?


Oikein. 
Mikäli arvasit: kännykän radiokuulokkeiden johto.

Ja vielä vaihtoehtona nämät varsinaiset kuulokkeet. 
Nää mätsäis ainakin korvien kanssa..


Eli just nyt mun pitäisi humputtaa kaupungilla, 
ulkoiluttamassa joitain noista koruista (ja tietty itseäni). 

Oli lapselle hoitopaikka, itselle kuljettaja, pöytävaraus, keikkaliput, hyvää seuraa eli kaikki paketissa kivaan iltaan! 

Mutta ei sille voi mitään, kun se taas iski. 
Melkonen flunssa mulle ja Iivolle kuume (rokotteesta).

No ensi kerralla..
Ehkä Cheekin keikalla?

6 kommenttia:

  1. Tihhihiii, hirmuhauskoja, varsinkin nuo nappikuulokkeet!! :D

    Sitten kun pääset ulkoiluttamaan korviksia, niin mä kannatan, että laitat toiseen korvaan piuhasykkyrän ja toiseen nappikuulokeen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä idea hei!! Saa käyttää (mut ei oo pakko kyl). Afrikan tähdistäkin sopis sillai, et toises korvas ROSMO ja toises Itse Tähti! Oon ny ihan hurahtanu korviksii, ku tää on mul nii uutta, jotai pari vuotta vasta mulla ollu tommotteet reiät korvis.

      Poista
  2. No voihan :/ Pikaista paranemista teille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Iivo jo voi hyvin, mä vielä yskin.. Kyllä on nämät flunssat tiukassa tänä vuonna. Pysyhän terveenä!

      Poista
  3. Vitsi noi alimmaiset on ihan ylitse pääsemättömän mahtavat!! :)
    Kuolasin niitä tänään jo kirpparilla!!!<3 Itse kun aina tunkee ne tutut ja turvaalliset pallot korviin :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Neenu! Saitko sun siniset unelmat myydyksi? Välillä vaihtelu on niin kivasta!

      Poista