keskiviikko 14. toukokuuta 2014

Melkein kuin joulu..

Eilen oli viimeinen työpäiväni ennen äitiyslomaa.
Mulla on paljon upeita työkavereita,
ja tykkään kyllä työstänikin,
joten olihan se vähän haikeata.

Tänään ekana "lomapäivänä" oon ollut lähinnä ihmeissäni.

Sain eilen valtavasti lahjoja,
ihan kuin olisi ollut joulu. 


Kiitän kaikkia muistamisista!
Kovin on Lystikäs, tämä Arabian lapsekas astiasarja. 


Sen lisäksi firma antoi meille kesälahjaksi termarimukit.
Kyllä tää kelpaa ottaa mukaan fillariretkelle.
Sen sai vielä kustomoida sopivaksi itselleen.
Mä kirjotin "luviaks" one for the road,
kun joskus on ollut semmonenkin tapa.. 


Eikä tässäkään vielä kaikki.
Töissä oli eilen myös työhyvinvointimessut.
Paikalla oli fysioterapeuttii, personaltrainerii, Woimatilan smoothiebaarii, työkenkäkauppiasta ja vaikka mitä.

Mun piti sitten ostaa kengätkin, kun oon päättäny ostaa 
sitten kun terveyskengät näyttää mageilta.
Nää Maahiset ei näytä lainkaan terveellisiltä,
mutta on kuin sukat jalassa.
Niin ja kivan näkösetkin. 


Sain valtavasti hyviä eväitä tyhypäivästä.
Niistä enempi myöhemmin.

4 kommenttia:

  1. Ihanat kenkulit! Kivaa mammalomaa sulle, sait lämpimät toukokuun päivät sitä varten :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiitos Tiina. Vähän lämpöä jo odottelisikin. Aurinkoista viikonloppua myös Sinulle! Anu

      Poista
  2. Hahaa! Ihan sua varten me "jälkeenjääneet" järjestettiin vähä ohjelmaa :)
    Ja noi kengät...herkkuisat! Tilaus itselläkin harkinnassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tiesin, että mua tässä oli vaan ajateltu! Vieläkin iloinen siitäkin päivästä! Aina on tarve uusille kengille!

      Poista