maanantai 9. kesäkuuta 2014

Eilen je eilen hääjuhlissa

Kui hianoo olikaan päästä mukaan Paulan ja Mikan häähumuun.
Vihkiminen oli Krikutillissä eilen eilen perheen kera 
ja hääpartyt samassa paikkaa eilen kera ystävien.
Meillä oli etuoikeus kuulua molempiin ryhmiin
(Paula on Jounin sisko) 
päästessämme nauttimaan hääparin onnesta kahdesti. 

Oon viime vuosina viettänyt jonkin verran aikaa
Verkkorannan kesäkodilla eli Krikutillillä.
Oon niin onnellinen, että siellä vihdoin voi juhlia,
ja varsinkin päästessäni juhliin mukaan.
Ja varsinkin perheenjäsenen kohdatessa onnen hetkiä!

Täällä edellisistä kokemistamme häistä samassa paikassa.

Nyt kuvia Krikutilliltä Paulan visioimana.





 



Lila (Jounin sisko myös) teki upeat kukka-asetelmat,
mä sain toimia vara-floristina!







 Tällaiset koivuköynnökset olivat erityiset.







Vihkiminen tapahtui kesäkodin salissa.

Ja morsian lauloi sulhaselle niin tunteikkaasti,
että juhlassa kyynelehdittiin.



Kuva kuvaussessiosta.



Meidän perhe.
Mun maha ei nyt näy tässä kuvassa.
Kaksi viikkoa laskettuun aikaan!



Meidän pikkutaapero tykkää herkuista.
Puku Pikkutaaperosta.
 

No tykätään me muutkin Sirkun herkuista!









Haloo Luvia esitti juhlassa Siivoo, Siivoo biisin.
Mieheni ja siskonsa pitävät siivouksesta.
Minä en..
Harvemmin päädyn imurin kanssa samaan kuvaan. 





Morsiamen ystävät antoivat lahjaksi siivouskäsineitä.
Sulhasen ystävät saunan.
Hienoja lahjoja! Ja tarpeellisia! 

Paljon onnea Paula ja Mika!
Tykätään teistä!
Kiitos kaikesta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti