keskiviikko 29. huhtikuuta 2015

Raihnainen

Oon viime aikoina innostunut hullumaisesti urheilemisesta.
Tää on ihan uutta minua.
Oon aina vähän jumppaillu, 
mutta viime aikoina olen ollut useastakin lajista todella innoissani.

Paitsi just nyt. Olen vähän raihnainen. 
Liekö syynä viikonlopun vesileikit vai mikä, 
mutta nyt on ollut parempi urheilematta.
Onneksi voin muistella viimeisintä Paulan kahvakuulatuntia,
sillä kuvasin siellä.. (niinku kaikki blogaajat..)
Kokoonnuimme viimeistä kertaa purettavaan koulun liikuntasaliin.
Luvia on oikeen kuuluisa 
raihnaisista ja sisäilmaongelmaisista rakennuksistaan.

Jounin ite tekemä kahvakuula.
Onneks Paulalla on värikylläisiä extrakuulia.
 
 

Piian patja vähän kurtussa,
mun selkä vähän kans mutkalla, eli ei ihan hyvä kuva swingistä..
 

Oon nii alkanut tykkää tuskaisista burbeista. 

Jos on naisen kunto ja sali raihnaiset,
niin niin on kyllä nämä parikytvuottavanhat tossutkin.
Ehkä ne pitäis haudata salin kanssa.
Onneksi sitä jossain elämässään on säästänyt.. 
 

Kiitos hikisistä hetkistä sali.
Kyllä odotetaan jo uuden salin valmistumista!

Maanantaina kuitenkin Leppispuistossa (ulkona) 
Paula, burbeet ja kahvakuulat kuudelta,
jee!

2 kommenttia:

  1. Hienoja kuvia! odotellaan että ulkona päästään burbeilemaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Paula, näköjään siellä ehti kaikelta puuskutukselta kuvaillakin, niinku oikeissa (fitness)blogeis. Todellakin odotellaan ulko burbeit! Näkyy reeneis, niinku tääl sanotaa! Anu

      Poista