perjantai 17. toukokuuta 2013

Kenkälakko

Ostin kengät.

Sen jälkeen päätin olla
kenkäostolakossa seuraavat kolme vuotta.
Joteski ne oli niin tyyriit.
Vaikkakin mageet.

No nyt on kulunut kolme vuotta. 
No ok, melkein.
Siis reilu kaksi ja puoli vuotta 
ja mua ei oo näkyny kenkäostoksilla!
Kukaan ei meinaa uskoa,
ellei ole nyt nähnyt mua rikkinäisissä kengissä.
Todellisen tarpeen vuoksi 
Helsingin reissulla piti päästä kenkäkauppaan.
Mua kyllä vietiin Minna Parikalle ja Kenkäfriikkiin,
mutta tällä erää "sijoitin" huokeisimpiin tossuihin.

Sain myyjältä vinkin ostaa myös irtopohjalliset.
Joten voin rauhassa pukea paljaat jalat kenkiin.
Pohjallisissa on aktiivihiiltä, ja ne voi pestä,
joten ne lisää kenkien käyttöikää.



Nämät eläimennahkakenkätossut ei ole kyllä mun kuosi,
mutta Pirita ja myyjätär olivat sitä mieltä, 
että välillä voi räväyttääkin.


Nyt oon jostain syystä pussilakanaostolakossa.

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos Tiina! Ja niin tarpeellisia, et usko, että alkaa vähän jo nolottaa, kun huomaa töissä, että kengät on rikki, kolmenapäivänäperäkkäin!

      Poista